2020 Gelişmiş Klan Panel

Merhaba, Freeroam sunucularında tercih edilen klan panel sistemi ile belirli bir ücret karşılığında sunucudaki oyuncularınız klanlarını oluşturabilecek ve kendilerine göre özelleştirecekler.

Kurulum: C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.5\server\mods\deathmatch\resources İçine Atıp Serverden Start Veriniz.

FOTOĞRAFLAR:








NOT: Klan panelin çalışması için scripte adminlik verin.
NOT2: Eğer turf sistemi ile birlikte kullanmak isterseniz buradaki scripti inceleyin.

F3 tuşu ile Klan Paneli açabilirsiniz.



GTIHud hatası alırsanız aşağıdaki scripti indirin.
GTIhud.zip - 763 KB

3 yorum

YA AGA BEN BU NU STRTLADIM ANCAK F3 GELİYOR KLAN AÇAMIYORUM NAPCAZ YA

aynı sorun bende de var yetki verdim startladım klan paneli açılıyor fakat klan açılmıyor ne yapmamız gerek ?


EmojilerEmojiler